واکنش شهرخودرو به جدایی قاسمی نژاد و فرجی: اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نمی دهیم

واکنش شهرخودرو به جدایی قاسمی نژاد و فرجی: اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نمی دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: کادر فنی به تمامی بازیکنان تیم نیاز دارد و اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نمی دهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، جواد وطنخواه در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی برخی از بازیکنان نظیر امین قاسمی نژاد، فرشاد فرجی،علی نعمتی و رحمان جعفری مطرح شده است اظهار داشت:ما این  مباحث را از چند روز قبل با مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم مطرح کردیم و او نیز اعلام کرد به تمامی نفرات تیم برای ادامه مسابقات نیاز دارد.به هر حال نیم فصل دوم بازی ها سخت است و سرمربی تیم باید ابزارهای لازم را برای موفقیت تیمش در اختیار داشته باشد.

وی افزود: ما در شرایط حساس مسابقات  هستیم و موضوعات فنی کاملا به سرمربی تیم مربوط می شود و حق رحمتی  است که بازیکنان تیمش را حفظ کند. ما نیز علیرغم پیشنهاداتی که برخی از بازیکنان دارند به نظر سرمربی تیم احرام می گذاریم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو خاطرنشان کرد: علاوه بر این موضوع باید به این موضوع تاکید داشته باشم که برخی از بازیکنان با باشگاه قرارداد بلند مدت دارند و باید در اختیار تیم باشند.  با توجه به وضعیت مدیریتی و حمایت های مسئولان استانی نظر آنها و درخواست هواداران نیز بر حفظ شرایط موجود تیم و  تقویت تیم است و همانطور که تاکید کردم اجازه جدایی را به برخی از بازیکنان تیم را نمی دهیم.

6641