کلوپ: مدیران بابت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان من را تهدید نکرده‌اند

کلوپ: مدیران بابت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان من را تهدید نکرده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول پیش از دیدار مقابل چلسی به خبرنگاران درباره احتمال عدم موفقیت لیورپول در راه کسب سهمیه به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، کلوپ به خبرنگاران گفته: دلیل اصلی حضور در لیگ قهرمانان همیشه اقتصادی است. این رقابت‌ها، رقابتی عالی است اما بیشتر از لحاظ اقتصادی برای باشگاه. قطعا شما می‌خواهید بازیکنان را هیجان‌زده کنید. در ابتدا ما کنار بازیکنانی نشسته بودیم که از باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور داشتند پیشنهاد داشتند و ما چیزی جز لیگ اروپا برای ارائه نداشتیم اما همه این‌ها به کنار، همیشه حضور در لیگ قهرمانان دلایل اقتصادی دارد. امسال هم فرصتی ندارد. همیشه گفته‌ام. امیدوارم مردم بهترین نمایش ما را ببینند و تلاش کنیم بهترین اتفاق ممکن را رقم بزنیم اما باید ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

لیورپول حالا در رده ششم لیگ برتر قرار دارد و ممکن است حتی به لیگ قهرمانان اروپا صعود نکند. این مسئله اما باعث نگرانی کلوپ بابت دریافت اولتیماتوم از مدیران نشده زیرا او می‌گوید مدیران شرایط فعلی را می‌دانند.

مالکین باشگاه به من نگفته‌اند اگر به لیگ قهرمانان صعود نکنی این گونه می‌شود یا آن‌گونه. زیرا همه ما در کنار هم هستیم و شرایط را می‌دانیم. آن‌ها می دانند که ما تمام تلاش‌مان را برای صعود انجام می‌دهیم و این مسئله شفاف است.

1101