شرط 2 میلیاردی شهر خودرو برای رضایت نامه فرجی

شرط 2 میلیاردی شهر خودرو برای رضایت نامه فرجی

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی شهرخودرو در حال مذاکره با مدیران این تیم برای صدور رضایتنامه است تا بتواند شرایط انتقال به پرسپولیس را فراهم سازد.

به گزارش فوتبالی،در حالی که یحیی گل محمدی به دنبال تقویت خط دفاع قرمزها در نیم فصل است اما بعد از عدم حضور ایمان سلیمی گزینه اصلی کادر فنی برای حضور در خط دفاعی پرسپولیس،حالا مدیران باشگاه پرسپولیس سراغ فرشاد فرجی مدافع شهر خودرو رفته اند تا بتوانند او را به خدمت بگیرند.

در حالی که فرجی از لیست یحیی برای حضور در پرسپولیس خط خورده بود اما نفراتی که این مربی می خواست به خاطر مشکلات مربوط به رضایت نامه جذب نشدند و حالا فرجی این شانس را دارد که در تعطیلات نیم فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

فرشاد فرجی که در ابتدای فصل نیز موردتوجه پرسپولیس قرار داشت، اکنون برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی باید شرط باشگاه شهرخودرو را برای صدور رضایتنامه عملیاتی کند تا بتواند مجوز حضور در پرسپولیس را به دست بیاورد. 

گفته می شود مدیران باشگاه شهرخودرو با دریافت مبلغ 2 میلیارد تومان، حاضر هستند رضایت نامه این بازیکن را برای حضور در پرسپولیس صادر کنند، در همین رابطه جلسه ای میان فرشاد فرجی و مدیران باشگاه شهرخودرو در مشهد برگزار شده است و در صورتی که طرفین به نتیجه لازم در این رابطه دست یابند، او شنبه یا یکشنبه آینده با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس قرارداد داخلی خود را منعقد می کند، البته پنجره پرسپولیس هنوز بسته است و بعد از باز شدن پنجره ها فرجی در صورت عقد قرارداد می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

7655