جنجالی‌ترین صحنه در شب کامبک بارسلونا؛ برخورد توپ با دست لنگله!

جنجالی‌ترین صحنه در شب کامبک بارسلونا؛ برخورد توپ با دست لنگله!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد با نتیجه‌ی سه بر صفر سویا را در ورزشگاه نیوکمپ شکست داده و راهی مرحله‌ی فینال رقابت‌های کوپا دل ری شود. در این بازی، بارسا توانست تا پایان 90 دقیقه دو گل به ثمر برساند و پس از آن در وقت های اضافه توسط مارتین بریت ویت به گل سوم رسید. در حالی که بارسلونا با نتیجه‌ی سه بر صفر پیش بود یک صحنه‌ی جنجالی رقم خورد که سر و صدای زیادی به پا کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که سویا با نتیجه‌ی سه بر صفر عقب بود و تلاش می‌کرد تا نتیجه را برگرداند، روی یک سانتر، توپ به دست کلمنت لنگله خورد و اعتراض بازیکنان سویا بلند شد. داور مسابقه در وهله‌ی اول این صحنه را پنالتی تشخیص نداده بود و صحنه به بازبینی ویدیویی رفت. در بازبینی ویدیویی هم این صحنه پنالتی تشخیص داده نشد تا اعتراض کادر فنی، سرمربی و نیمکت نشینان سویا بلند شود و آن‌ها به شدت اعتراض می‌کردند به طوری که داور مجبور شد دستیار لوپتگی و لوک دی یونگ را از روی نیمکت اخراج شد.

این اعتراض ها به این صحنه‌ی خوردن توپ به دست لنگله تمام شدنی نبود و تا پایان بازی ادامه داشت و حتی پس از بازی هم لوپتگی به سراغ داور رفت و اعتراض خود را ادامه داد. در اصل این صحنه‌ی خوردن توپ به دست لنگله در محوطه‌ی جریمه را می‌توان جنجالی ترین صحنه‌ی بازی در شب کامبک بارسلونا نامید.

1470