عکس؛ اعتراض کش‌دار لوپتگی به داور تا پس از بازی!

عکس؛ اعتراض کش‌دار لوپتگی به داور تا پس از بازی!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ موفق شد با نتیجه سه بر صفر سویا را شکست داده و راهی فینال رقابت‌های کوپا دل ری شود. در این بازی عثمان دمبله گل اول بارسلونا را به ثمر رساند و گل دوم هم توسط پیکه و گل سوم توسط بریتویت به ثمر رسید. اما در وقت های اضافه‌ی این دیدار صحنه‌ای رقم خورد که اعتراض لوپتگی و کادر فنی سویا را به شدت برانگیخت.

به گزارش فوتبالی، در واقع در وقت های اضافه‌ی این دیدار و زمانی که بارسلونا با نتیجه‌ی سه بر صفر پیش بود، روی یک سانتر در محوطه‌ی جریمه، توپ به دست کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا برخورد کرد و بازیکنان و اعضای کادر فنی سویا معتقد بودند که خطای پنالتی رخ داده است اما داور بازی چنین نظری نداشت و این صحنه در بازبینی ویدیویی هم خطای پنالتی تشخیص داده نشد تا اعتراض سویایی‌ها اوج بگیرد چرا که آن‌ها معتقد بودند پنالتی تیمشان سوخته است. این اعتراضات به حدی بود که دستیار لوپتگی از کنار زمین اخراج شد و لوک دی یونگ هم که روی نیمکت نشسته بود از روی نیمکت توسط داور به بیرون فرستاده شد.

لوپتگی دست از اعتراض بر نمی‌داشت. او پس از سوت پایان بازی هم به سراغ داور رفت و در تصاویری که از او ثبت شده، به خوزه ماریا سانچز مارتینز، داور مسابقه، در پایان بازی هم همچنان اعتراض می‌کند.

1470