عکس؛ از کدام لحظه ورق به سود بارسلونا برگشت؟

عکس؛ از کدام لحظه ورق به سود بارسلونا برگشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌های کوپا دل ری، بارسلونا در دور رفت و در ورزشگاه سانچز پیزخوان با نتیجه‌ی دو بر صفر مغلوب سویا شده بود اما امشب در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه‌ی سه بر صفر این تیم را شکست داده و به فینال رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش فوتبالی، کامبک بارسلونا در این بازی پستی و بلندی های زیادی داشت و به آسانی به دست نیامد چرا که سویا در نیمه‌ی دوم صاحب یک ضربه‌ی پنالتی شد و این فرصت را داشت تا کار را یک‌سره کند اما در نهایت اوکامپوس این فرصت را برای شاگردان لوپتگی از دست داد و مارک آندره تراشتگن پنالتی او را مهار کرد تا امید های سویایی ها بر باد رود. سویا اگر این پنالتی را گل می‌کرد، با توجه به اینکه بازی یک بر یک مساوی می‌شد، بارسلونا باید 3 گل دیگر می‌زد تا بتواند به فینال صعود کند و با توجه به دفاع چند لایه‌ی سویا چنین امری بعید به نظر می‌رسد چرا که در شرایط عادی هم بارسا در آستانه‌ی حذف بود و در دقیقه 93 به گل رسید.

در اصل اگر این پنالتی مهار نمی‌شد، کار بارسا تمام بود اما مارک آندره تراشتگن با مهار خوب خود و البته اوکامپوس با پنالتی زمینی و ضعیفی که زد، نقطه‌ی عطف بازی را رقم زدند و باعث شدند تا بارسلونا در جریان بازی بماند و در نهایت کامبک خود را تکمیل کند.

1470