حلقه‌زدن بامزه نیمکت نشینان سویا در نیوکمپ؛ چه می‌گفتند؟!

حلقه‌زدن بامزه نیمکت نشینان سویا در نیوکمپ؛ چه می‌گفتند؟!

پایگاه خبری فوتبالی - سویا و بارسلونا در چهارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا دل ری به مصاف هم رفتند و سویا در این بازی با پیروزی دو بر صفری که در دور رفت به دست آورده بود پا به میدان گذاشت. در نیمه‌ی اول این دیدار و در همان دقایق آغازین بازی، عثمان دمبله برای بارسلونا گلزنی کرد تا فشار این تیم افزایش یابد.

به گزارش فوتبالی، اما در یکی از جالب ترین قاب هایی که از این بازی به ثبت رسیده، نیمکت نشینان تیم سویا، روی سکو های نیوکمپ دور هم حلقه زده بودند و با هم گفتگو می‌کردند. ایوان راکیتیچ که سابقه بازی در بارسلونا را هم در کارنامه دارد و در تابستان گذشته راهی سویا شده است هم در این جمع حضور داشت و به همراه سایر هم‌تیمی هایش به گفتگو پرداخته بود.

شائبه‌هایی پیش آمد که بازیکنان سویا با این اقدام خود پروتکل بهداشتی را شکسته‌اند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده‌اند. اما این نکته وجود دارد که از تمامی بازیکنان پیش از آغاز بازی‌ها تست کرونا گرفته می‌شود و مشخص است که آیا آن‌ها به بیماری کرونا مبتلا هستند یا خیر.

این تصویر از نیمکت سویا باعث شده تا برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی سوژه‌های جالبی درباره‌ی اینکه بازیکنان سویا چه می‌گویند، بسازند.

1470