دیاس: تماشای بازی زوج فردیناند و ویدیچ، سرگرمی آخر هفته من بود

دیاس: تماشای بازی زوج فردیناند و ویدیچ، سرگرمی آخر هفته من بود

پایگاه خبری فوتبالی - روبن دیاس مدافع پرتغالی منچسترسیتی به تمجید از زوج افسانه‌ای منچستریونایتد، ویدیچ - فردیناند پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، روبن دیاس مدافع 23 ساله پرتغالی سیتیزن‌ها در تابستان گذشته از بنفیکا به این تیم پیوست و عملکرد درخشانی در قلب خط دفاعی سیتی به نمایش گذاشته است. او یکی از ارکان تیم پپ گواردیولا است. او در مصاحبه‌ای با ریو فردیناند در شبکه بی تی اسپورت گفت: "زمانی که کودک بود، تماشای لیگ برتر انگلیس، سرگرمی آخر هفته من بود. بازی‌های زیادی از تو، ویدیچ، تری و کمپانی دیدم. از آن زمان من شروع به یادگیری کردم و چیزهای زیادی از شنیده‌ها و دیده‌های خود از نوع بازی شما آموختم. چیزی که لیگ برتر را از بقیه لیگ‌ها جدا می‌کند، رقابتی بودن آن است. شما هر بازی به چالش کشیده می‌شوید و این تفاوت لیگ برتر انگلستان با دیگر لیگ‌ها است."

سیتی برای خرید این مدافع پرتغالی مجبور به پرداخت 62 میلیون پوند شد و او یکی از دلایل صدرنشینی این تیم با 15 امتیاز اختلاف در صدرجدول هستند. دیاس در این فصل برای سیتی در 43 بازی به میدان رفته و موفق به زدن 4 گل نیز شده است. به زعم کارشناسان او به خوبی توانسته جای ونسان کمپانی اسطوره بلژیکی این باشگاه را پر کند.

4416