ایران‌پوریان:‌ جوی را که آلومینیوم دارد در هیچ تیمی ندیده بودم

ایران‌پوریان:‌ جوی را که آلومینیوم دارد در هیچ تیمی ندیده بودم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد این تیم برای تداوم روند رو به رشد خود نیازمند تقویت در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد ایران‌پوریان درباره تساوی تیمش برابر نساجی در قائمشهر گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. ما شروع خیلی خوبی داشتیم، ولی متأسفانه بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و بعد از این گل هم تا دقایقی بدون تمرکز و نامنظم بازی کردیم. در ادامه اما وضعیت بهتر شد و گل تساوی را هم زدیم. البته چند موقعیت دیگر هم داشتیم و می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم که متأسفانه فقط یک امتیاز گرفتیم.

وی در ادامه با اشاره به جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم و احتمال تضعیف این تیم اظهار داشت: فقط می‌توانم برای این مربی آرزوی موفقیت کنم. به هر حال این اتفاق رخ داد و حالا ما با یک سرمربی جدید کار می‌کنیم. مسئله مهم در آلومینیوم این است که تمام مجموعه باشگاه از جمله مسئولان و همچنین بازیکنان و کادر فنی تشنه موفقیت هستند. از طرفی مردم اراک و هواداران آلومینیوم هم با اشتیاق زیادی از تیم حمایت می‌کنند.

مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک همچنین خاطر نشان کرد: من در این سال‌ها که در تیم‌های مختلف بازی کردم، تا به حال چنین جو فوق‌العاده‌ای را که در آلومینیوم وجود دارد، در هیچ تیمی ندیده بودم. اینجا برای همه فقط موفقیت تیم مهم است و امیدوارم این جو همیشه در آلومینیوم باقی بماند و نتایجی به مراتب بهتر کسب کنیم.

ایران‌پوریان در مورد قرار گرفتن تیم آلومینیوم در رده پنجم و اینکه آیا آنها می‌توانند در پایان لیگ جزو پنج تیم بالای جدول باشند، تصریح کرد: ما در ادامه کار سختی داریم، چون نتیجه گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود. برای حفظ شرایط کنونی تیم ما نیاز به تقویت دارد و امیدوارم با تلاش باشگاه و نظر کادر فنی چند بازیکن خوب به تیم اضافه شوند.

7474