صنعت نفت همچنان در انتظار پرداخت بودجه

صنعت نفت همچنان در انتظار پرداخت بودجه

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که طی روزهای اخیر مدیران استانی از پرداختی به باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داده‌اند، مبلغی هنوز به خزانه باشگاه واریز نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نفت آبادان همچنان درگیر مشکلات مالی است و نتوانسته برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را طبق برنامه کادرفنی پیش ببرد. موضوع نگران کننده‌تر اما عدم پرداخت به بازیکنان است که باعث شده آنها با مشکلات بزرگی کار را دنبال کنند و روحیه تیمی کاهش یابد.

در این بین طی روزهای اخیر برخی مسوولان استانی مدعی شده اند که بودجه مدنظر باشگاه تامین و ارائه شده است. اتفاقی که به نظر می‌رسد با وقوع آن بار دیگر بتواند باعث امیدواری هواداران این تیم برای حضور طلایی پوشان در جمع مدعیان و انگیزه آنها برای ادامه مسابقات باشد. با این حال طبق اخبار اعلامی از سوی مدیران باشگاه هنوز هیچ مبلغی برای این باشگاه از سوی مدیران استانی تخصیص داده نشده و وعده‌های آنها به سرانجام نرسیده است. گفته می‌شود این منبع مالی احتمالا طی روزهای آتی و بعد از بازی پرسپولیس شاید به باشگاه واریز شود و باید دید آنها قادر خواهند بود در آن مقطع با پرداختی به طلبکاران ضمن باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی، مطالبات بازیکنان کنونی را نیز پرداخت کرده و از جدایی احتمالی آنها جلوگیری کنند یا خیر.

7474