عکس؛ ظاهر عجیب و متفاوت هیگواین در لیگ آمریکا

عکس؛ ظاهر عجیب و متفاوت هیگواین در لیگ آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی سابق یوونتوس و اسبق رئال مادرید، در تابستان گذشته با فسخ قرارداد خود به صورت توافق دوطرفه با بیانکونری‌ها، راهی تیم اینتر میامی در لیگ آمریکا شد. مالک این تیم دیوید بکهام است و هیگواین تصمیم گرفت برای ادامه‌ی دوران فوتبال خود راهی این باشگاه شود.

به گزارش فوتبالی، اما اخیرا تصویری از گونزالو هیگواین در تمرینات تیم اینتر میامی منتشر شده است که نشان می‌دهد بازیکن آرژانتینی از نظر ظاهری تا چه حد تغییر کرده است. او ریش های بلندی گذاشته و به نظر می‌رسد که ریزش مو هایش ادامه داشته است. از طرفی گونزالو ایگواین مقداری اضافه وزن هم دارد که در عکس مشهود است. البته او در دوران حضورش در یووه هم مقداری اضافه وزن داشت و همین قضیه همواره باعث ایجاد انتقادات بر علیه او می‌شد.

هیگواین دو تجربه ناموفق در میلان و چلسی داشت و در فصل جدید در لیست آندره آ پیرلو سرمربی ایتالیایی یوونتوس جایی نداشت و به همین علت در تابستان تصمیم گرفته شد تا با توافقی دو طرفه قرارداد او با یووه فسخ شود چرا که هنوز یک سال از مدت آن مانده بود. پس از فسخ قرارداد، هیگواین راهی لیگ آمریکا شد و به باشگاه اینترمیامی پیوست و اکنون با ظاهری نسبتا متفاوت در این تیم حضور دارد.

1470