کرمانشاهی: اگر ۱۱ نفره بودیم شاید به تراکتور می‌باختیم!

کرمانشاهی: اگر ۱۱ نفره بودیم شاید به تراکتور می‌باختیم!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان سرمربی جدید این تیم را مربی بادانش دانست و ابراز امیدواری کرد، نفتی‌ها با او نتایج خوبی کسب کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فرهاد کرمانشاهی درباره تساوی تیمش برابر تراکتور در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم، ولی داور در دقیقه 24 نفت مسجدسلیمان را به دردسر انداخت. مجتبی مقتدایی هیچ خطایی انجام نداد، ولی داور اشتباه کرد که در ادامه بازیکن ما اعتراض کرد. حق مقتدایی اصلاً اخراج نبود. البته 10 نفره شدن باعث شد تا بازیکنان ما انگیزه بیشتری پیدا کنند و اگر 11 نفره بودیم شاید به تراکتور می‌باختیم. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی ما برابر تراکتور عالی بازی کردیم و در ثانیه‌های آخر گل تساوی را دریافت خوردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود: ‌دیگر اشتباه داور این بود که در یک صحنه اخباری خارج از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و قطعاً گلر تراکتور باید اخراج می‌شد. اگر این اتفاق رخ می‌داد قطعاً شیرازه تیم حریف از هم می‌پاشید، ولی متأسفانه داور در آن صحنه هم اشتباه کرد.

وی در مورد جدایی سیدمجتبی حسینی از نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: به هر حال این اتفاقی بود که رخ داد و حالا آقای یزدی هدایت تیم ما را بر عهده دارد. ایشان هم مربی بادانشی است و دیدید که برابر تراکتور خیلی خوب پرس می‌کردیم و ترسی هم از حریف نداشتیم. امیدوارم در ادامه لیگ نیز نتایج خوبی با یزدی بگیریم. ما امسال یقه تیم‌های بزرگ را گرفتیم و می‌خواهیم در پایان فصل یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم.

7474