توکلی: رفت‌وآمد مربیان در فوتبال حرفه‌ای، طبیعی است/ تساوی در زمین نساجی نتیجه بدی نبود

توکلی: رفت‌وآمد مربیان در فوتبال حرفه‌ای، طبیعی است/ تساوی در زمین نساجی نتیجه بدی نبود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که تساوی در زمین نساجی قائمشهر نتیجه بدی برای آنها محسوب نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، شاهین توکلی در خصوص تساوی یک - یک آلومینیوم برابر نساجی گفت: شاهد بازی خوبی بودیم و فکر می‌کنم حق تیم ما برد بود. با توجه به بازی روی چمن مصنوعی و میزبانی نساجی، گرفتن یک امتیاز در زمین حریف برای ما نتیجه بدی نبود ولی می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. برای این بازی شرایط خاصی داشتیم، بعد از جدایی خطیبی به تیم ما شوک وارد شد و دوست نداشتیم در اولین بازی از دور برگشت شکست بخوریم. بازی خوبی انجام دادیم و حضور در رده پنجم جدول شخصیت تیمی ما را نشان می‌دهد.
وی با تمجید از نساجی تصریح کرد: آنها نشان دادند که نسبت به دور رفت شرایط بهتری دارند و بازیکنان جدید نساجی که به این تیم اضافه شدند عملکرد خوبی داشتند. آنها قطعا در آینده به تیمشان کمک خواهند کرد. 

مدافع آلومینیوم اراک درباره جدایی خطیبی از این تیم و اینکه خیلی‌ها بر این عقیده‌اند نحوه جدا شدن خطیبی چندان حرفه‌ای نبود، اظهار داشت: این رفت و آمدها در فوتبال اروپا هم وجود دارد ولی در فوتبال ایران کمی بیشتر است. رفت و آمد مربیان در فوتبال حرفه‌ای یک امر طبیعی است. وقتی خطیبی از تیم ما جدا شد، حتما باشگاه با این موضوع موافقت کرده است، ما هم بازیکن هستیم و باید تابع تصمیم باشگاه باشیم و وظایف خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم.

6641