همراه با پرسپولیس در نقل‌وانتقالات/ کدام مدافع سرخ‌پوش می‌شود

همراه با پرسپولیس در نقل‌وانتقالات/ کدام مدافع سرخ‌پوش می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس شرایط جذب مدافع را به بازیکنان مد نظر خود گوشزد کرده و اعلام کرده که به هیچ وجه حاضر نیست مبلغ هنگفتی را بابت پرداخت رضایتنامه پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل دوم، ابتدا اقدام به جذب «مهدی ترابی» کرد و سپس جذب «شهریار مغانلو» را نهایی کرد تا خط حمله تیم تقویت شود.

دیگر نگرانی کادر فنی پرسپولیس بابت خط دفاع این تیم بود و قرار است با جذب یک مدافع پرونده نقل و انتقالات تیم در زمستان بسته شود.

در همین راستا «یحیی گل‌محمدی» نام چهار مدافع را به باشگاه داده تا برای جذب یکی از آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

به همین منظور باشگاه شرایط مدافعان مد نظر را بررسی کرد. نکته ویژه در مورد بازیکنان این است که همه آنها تحت قرارداد با باشگاه‌های مختلف هستند و به همین منظور ابتدا بحث پرداخت مبلغ زیادی برای رضایتنامه آنها مطرح شد اما باشگاه به بازیکنان اعلام کرده به هیچ وجه حاضر نیست تا مبلغ هنگفتی را بابت رضایتنامه هیچ بازیکنی پرداخت کند و تنها در صورتی اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد که مبلغ معقولی برای فروش او درنظر گرفته شده باشد.

همچنین سایر مذاکرات را هم منوط به اخذ رضایتنامه کرده است.

این در حالی است که از «علی نعمتی» و «فرشاد فرجی» از شهر خودرو و «علیرضا ابراهیمی» از گل‌گهر به عنوان گزینه‌های خط دفاعی سرخپوشان یاد می‌شود که یکی از آنها پرسپولیسی خواهد شد.

البته با توجه به مشکلات مالی که اخیرا گریبان تیم شهرخودرو را گرفته، به نظر می‌رسد خرید زمستانی سرخپوشان از این تیم خواهد بود.

6641