مشتری‌های ارلینگ هالند کدام باشگاه‌ها هستند؟

مشتری‌های ارلینگ هالند کدام باشگاه‌ها هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره جوان حال حاضر دورتموند، از آینده دار ترین بازیکنان جهان فوتبال به شمار می‌رود و رسانه‌ها صحبت های زیادی را پیرامون او مطرح کرده‌اند. هالند و امباپه دو ستاره جوان این روز های فوتبال هستند که باید دید آن‌ها تا چه سطحی می‌توانند پیش بروند و در آینده چه رکورد هایی را می‌شکنند.

به گزارش فوتبالی، اما با توجه به اینکه ارلینگ هالند درخشش ویژه‌ای داشته و شهرتی بین المللی به دست آورده، باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند که در این بین از سه باشگاه به عنوان مشتریان اصلی نام برده شده است.

طبیعتا یکی از این باشگاه ها رئال مادرید است چرا که همواره نام این باشگاه پیرامون ستارگان فوتبال مطرح می‌شود. از طرفی رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو همچنان در خط حمله‌ی خود دچار مشکل است و می‌تواند با خرید هالند تا حدودی اوضاع را بهبود ببخشد. از طرفی امباپه هم یکی از گزینه‌های رئال مادرید است.

یوونتوس و منچسترسیتی دو گزینه‌ی دیگری هستند که نام آن‌ها پیرامون ارلینگ هالند مطرح شده است چرا که این تیم ها هم نیازمند مهاجم هستند و هالند گزینه‌ی جذابی برای آن‌ها به شمار می‌رود.

در هر صورت باید دید که مقصد آینده‌ی هالند کدام تیم خواهد بود.

1470