نورمحمدی در گفت و گو با فوتبالی: حالا یک حریف قدرتمند برای سرخابی ها هستیم

نورمحمدی در گفت و گو با فوتبالی: حالا یک حریف قدرتمند برای سرخابی ها هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان مس رفسنجان اعتقاد دارد اگر آن به گل خودی اتفاق نمی افتاد و تمرکز مس بهم نمی ریخت می‌تواسنتند استقلال را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

 به گزارش فوتبالی، حامد نورمحمدی در مورد دیدار با استقلال و کسب تساوی مقابل آن ها به خبرنگار ما گفت: در نیمه اول ما خیلی خوب بازی کردیم و به گل هم رسیدیم اما متاسفانه در ادامه کار بازی مساوی شد. در کل به نظر من بازی دست ما بود و باید حداقل دو گل دیگر به استقلال می زدیم که روی غفلت از دست دادیم. شاید همه وقتی روز های اول تیم ما را می دیدند باور نمی کردند که یک حریف قدرتمند حتی برای تیم های استقلال و پرسپولیس محسوب شویم اما این اتفاق افتاد.

او در مورد گل به خودی ادامه داد: در آن صحنه یک توپ روی دروازه ما ارسال شد و شوت باقری با برخورد به من وارد دروازه شد و این هم واقعا از بدشانسی من بود شاید اگر این اتفاق نیفتاده بود ما با پیروزی بازی را پشت سر می گذاشتیم.

این بازیکن درباره دیدار پیش رو با گل گهر سیرجان افزود: بازی سختی داریم ولی باید تمام حواسمان را جمع کنیم تا این مسیر بدون باخت بودن را به درستی طی کنیم،بازی با استقلال تمام شده و ما فقط به فکر پیروزی در دیدار با گل گهر هستیم.

1122