عکس؛ شوخی و خنده‌های رونالدو با پیرلو حین گرم کردن!

عکس؛ شوخی و خنده‌های رونالدو با پیرلو حین گرم کردن!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، شخصیت ویژه‌ای دارد به طوری که برخی از مربی ها در کار کردن با او دچار مشکل می‌شوند. مثلا رونالدو هنگامی که مائوریتسیو ساری هدایت یوونتوس را بر عهده داشت، به مشکلات زیادی با او برخورده بود و حواشی زیادی پیرامون این دو ایجاد شده بود.

به گزارش فوتبالی، اما به نظر می‌رسد که رابطه‌ی کریستیانو رونالدو با آندره آ پیرلو در یوونتوس بسیار خوب است و آن‌ها درک متقابلی از شرایط همدیگر دارند. در تصاویری که از گرم کردن بازیکنان یوونتوس پیش از بازی مقابل اسپتزیا به ثبت رسیده است، کریستیانو رونالدو در حال گرم کردن، با آندره آ پیرلو بگو بخند دارد و مشخص است که روابط آن‌ها بسیار گرم و صمیمی است.

رونالدو در رئال مادرید هم شرایطی مشابه با شرایط یوونتوس را از نظر کار کردن با دو مربی متفاوت تجربه کرده است. او هنگامی که رافائل بنیتز هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت، ارتباط چندان خوبی با این سرمربی نداشت و نتوانست با او گرم و صمیمی شود اما از وقتی که زیدان هدایت رئال مادرید را عهده‌دار شد، او با زیدان بسیار راحت تر بود و روابط گرمی که با هم داشتند، روی عملکرد فوق ستاره پرتغالی هم اثر گذار بود.

1470