یزدی: بازیکنان ما را هوایی کردند اما موافق جدایی بازیکنی نیستم/ داور باید دروازه‌بان تراکتور را اخراج می‌کرد

یزدی: بازیکنان ما را هوایی کردند اما موافق جدایی بازیکنی نیستم/ داور باید دروازه‌بان تراکتور را اخراج می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است موعود بنیادی‌فر باید دروازه‌بان تراکتور را مقابل نفتی‌ها از زمین مسابقه اخراج می‌کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، داریوش یزدی درباره تساوی یک - یک شاگردانش مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: می‌دانستیم تراکتور تیمی بسیار خوب و قابل احترام است. ما هم در پیاده کردن برنامه خود تا حد زیادی موفق بودیم. راهی جز این نداشتیم که بازی را در اختیار تراکتور قرار دهیم و به دنبال اشتباهات حریف برویم. همین اتفاق هم افتاد و به گل رسیدیم.
وی با اشاره به تصمیم مشکوک داوری بیان کرد: صحنه مشکوکی رخ داد که داور می‌توانست دروازه‌بان حریف را اخراج کند که فکر می‌کنم اشتباه کرد. اگر داور چنین تصمیمی می‌گرفت، اتفاقات دیگری رقم می‌خورد. با توجه به شرایطی که داشتیم، اخراج بازیکن ما در دقیقه 22 و حدود 70 دقیقه بازی با یک بازیکن کمتر، تساوی نتیجه تقریباً خوبی است. ما به اشکالات خود واقف هستیم و باید روی آنها کار کنیم. تیم جوانی داریم و با بررسی اشتباهات خود، امیدوارم بتوانیم این اشتباهات را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به گلایه مربی تراکتور به تصمیمات داور مسابقه خاطرنشان کرد: دروازه‌بان حریف با مهاجم ما تک به تک بود که توپ را خارج از محوطه جریمه با دست کنترل کرد و اجازه نداد به گل دوم برسیم. کارشناسان داوری نیز این موضوع را تأیید کردند و دروازه‌بان تراکتور باید اخراج می‌شد. نمی‌توانیم بگوییم همه سوت‌های یک داور درست است و شاید اشتباهاتی به نفع ما هم داشته، اما اشتباهات داور به ضرر ما تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بود.

یزدی درباره تمایل برخی بازیکنان نفت به جدایی از جمله سجاد جعفری و احمد گوهری گفت: همه بازیکنان وظیفه دارند به قرارداد خود با باشگاه‌های خود پایبند باشند. من از دوستانی که در باشگاه‌های دیگر خواهان بازیکنان تیم‌های دیگر هستند، گلایه دارم و این موضوع باید میان باشگاه‌ها مطرح شود. ما داعیه حرفه‌ای بودن داریم، اما شاهد مسائل غیراخلاقی زیادی هستیم. باشگاه‌های بدون اطلاع تیم بازیکن، مستقیماً با او مذاکره می‌کنند و بازیکنان ما را هم هوایی کرده‌اند.

وی با انتقاد از تعدادی از شاگردانش خاطرنشان کرد: از زمانی که به نفت آمدم، برخی بازیکنان از جمله احمد گوهری اصلاً به تمرینات نیامده‌اند که این موضوع به ضرر آنهاست. پنجره نقل‌وانتقالاتی نفت مسجدسلیمان بسته است و نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم. من به‌عنوان سرمربی تیم با جدایی هیچ کسی موافق نیستم و چنین اجازه‌ای نمی‌دهم. بازیکنان ما با باشگاه قرارداد دارند و باید نسبت به تعهداتی که پای آن را امضا کرده‌اند، متعهد باشند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت کرونایی بازیکنان تیمش اظهار داشت: چند بازیکن ما به کرونا مبتلا شده بودند که بهبود یافتند و آخرین تست کرونای تمامی اعضای تیم منفی شد.

6641