شلواری که برای شزنی خوش شانسی آورد؛ مهار پنالتی در دقیقه 95

شلواری که برای شزنی خوش شانسی آورد؛ مهار پنالتی در دقیقه 95

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، یوونتوس موفق شد با نتیجه‌ی سه بر صفر اسپتزیا را شکست دهد. در این بازی بیانکونری‌ها در نیمه‌ی اول عملکرد جالبی نداشتند اما در نیمه‌ی دوم این دیدار نبض بازی را در دست گرفتند و توانستند با گل های آلوارو موراتا، فدریکو کیه زا و کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی، اما در دقایق پایانی بازی و در آخرین موقعیت پیش از سوت پایان که حدود دقیقه 95 بود، اسپتزیا صاحب یک ضربه پنالتی شد و آندری گالابینوف پشت توپ ایستاد اما ضربه‌ی او توسط شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، مهار شد. شزنی در این شب، زیر شرت ورزشی خود شلوار پوشیده بود و این نکته برای او جلب توجه می‌کرد چرا که مدت هاست که دیگر دروازه‌بانان شلوار نمی‌پوشند. البته شلواری هم که شزنی پوشیده بود، نسبت به شلوار های دروازه‌بان های کلاسیک قدری متفاوت تر و مدرن تر بود!

تصویر شزنی با شلوار توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها تبدیل به سوژه شده است چرا که او با پوشیدن این شلوار خوش شانسی آورد و از طرفی علاوه بر مهار پنالتی در دقیقه 95، در این بازی کلین شیت هم کرد تا شب خوب او تکمیل شود.

1470