رکورد جدیدی که رونالدو با گلزنی مقابل اسپتزیا ثبت کرد

رکورد جدیدی که رونالدو با گلزنی مقابل اسپتزیا ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، شب گذشته در بازی تیمش مقابل اسپتزیا موفق شد گل سوم یووه را به ثمر برساند. یوونتوس در این بازی با نتیجه‌ی سه بر صفر به پیروزی رسید و توانست سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد تا اختلاف امتیازش با نراتزوری‌ها بیش از پیش نشود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان آندره آ پیرلو در این فصل از رقابت‌های سری آ، آنطور که باید و شاید عمل نکرده‌اند و ممکن است پس از سال‌ها قهرمانی در سری آ را از دست بدهند و نتوانند در این مسابقات به قهرمانی برسند. کریستیانو رونالدو اما همچنان علی رغم اینکه 36 ساله شده، اما باز هم عملکرد درخشانی دارد و به روند گلزنی های خود ادامه می‌دهد. او شب گذشته با گلزنی مقابل اسپتزیا به رکوردی ویژه دست یافت که تنها مخصوص به خودِ اوست. در واقع فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با زدن گل سوم تیمش به اسپتزیا، تبدیل به اولین بازیکنی شد که در 12 فصل اخیر حداقل 20 گل زده است.

در واقع این آمار نشان دهنده‌ی ثبات کریستیانو رونالدوست که او در دوازده فصل اخیر توانسته حداقل 20 گل به ثمر برساند و اکنون رکورد ویژه‌ای را به نام خود ثبت کند.

1470