کربکندی: همه چیز دست به دست هم داد تا تیم ما نتیجه نگیرد/ تاثیرات حسینی در ذوب‌آهن مشهود است

کربکندی: همه چیز دست به دست هم داد تا تیم ما نتیجه نگیرد/ تاثیرات حسینی در ذوب‌آهن مشهود است

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا تیم ما نتیجه نگیرد و گرنه واقعا ذوب‌آهن خوب فوتبال بازی می‌کند اما فوتبال بدون نتیجه هیچ سودی ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، رسول کربکندی درباره شکست ذوبی‌ها مقابل فولاد اظهار کرد: ما نیم فصل خوبی را پشت سر نگذاشتیم و مربی جدید هم فقط دو هفته برای شروع مسابقات فرصت داشته است. به نظر من از نظر فنی تیم خیلی منظم تر از گذشته بازی کرد و به جز اشتباهی روی جایگیری داشتیم و گل خوردیم در بقیه قسمت‌ها خوب بودیم. نظم و حفظ توپ بهتری داشتیم اما هیچکس نمی‌گوید  کار آسان است.
او اضافه کرد: همه یارگیری کرده اند و ما هم دنبال این هستیم که در این بازار آشفته با نظر مجتبی حسینی یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم. ما از این هفته باید بازی‌های‌مان را پیروز شویم. ابتدا با ماشین سازی و بعد با پیکان بازی داریم و در جام حذفی باید بازی کنیم و بعد به تهران برویم. طبیعی است که یک برد می‌تواند خیلی ما را از لحاظ روحی و روانی بهتر کند و خودم افق روشنی را برای تیم‌مان می‌بینم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با بیان این‌که امیدوارم این تیم روند رو به رشدش را پیدا کند، گفت: با یک برد بازیکنان‌مان از این استرس و نگرانی بیرون می‌آیند. برعکس بازی‌های قبلی تاثیرات مربی کاملا مشهود بود اما به هر حال در مقابل تیمی بازی کردیم که بعد از سپاهان پر مهره ترین تیم لیگ است و به نظر من بازی قابل قبولی بود. درست است شکست خوردیم و می‌توانستیم مساوی بگیریم اما در خانه حریفی مثل فولاد نتیجه بدی نگرفتیم.

او در خصوص نگرانی برخی هواداران به دلیل جذب نکردن بازیکنان مناسب در فصل نقل و انتقالات گفت: در بازار بازیکن خوبی وجود ندارد و هیچ باشگاهی بازیکن خوبش را آزاد نمی‌کند. مجتبی حسینی هم برخلاف خیلی از مربی‌ها به دنبال اسم‌های بزرگ نیست و خیلی از تیم‌های لیگ مهره‌های ضعیف تری از ما دارند ولی ما به خاطر لطمه‌هایی که از داوری خوردیم و کرونایی که به جان تیم ما افتاد باعث شد این مشکلات به وجود بیاید.

کربکندی ادامه داد: همه چیز دست به دست هم داد تا تیم ما نتیجه نگیرد وگرنه واقعا تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند اما فوتبال بدون نتیجه هیچ سودی ندارد و از این هفته جلوی ماشین سازی باید پیروز شویم. حسن نیم فصل دوم این است که با حریفان مستقیم‌مان یعنی با ماشین سازی و نساجی در خانه بازی داریم و برای ما بازی‌های 6 امتیازی است. به هر حال تماشاگر هم به دنبال جذب اسم‌هاست و نگرانی آن‌ها قابل انکار نیست و همه ما هم ناراحت هستیم.

او با بیان این‌که بودجه ما با تیم‌هایی مثل مس که مهدی کیانی را یک رقم خیلی بالا جذب کردند، متفاوت است، گفت: هواداران احساسات‌شان را بیان می‌کنند اما واقعا در نیم فصل نمی‌شود بازیکن خوب جذب کرد اما مجتبی حسینی برای تیم ما بازیکن جنگنده می‌خواهد و از دو بازیکنی هم که آورده راضی هستم. محمودآبادی و رنجبری بازیکنان تاثیرگذاری در بازی مقابل فولاد بودند اما به هر حال بازی در خانه حریف بود و موقعیت چندانی برای ما به وجود نیامد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره لیست خروجی ذوبی‌ها عنوان کرد: بازیکن خوب‌مان را از دست نمی‌دهیم اما اگر بخواهیم بازیکن جدید جذب کنیم باید لیست‌مان خالی شود. ظرف این چند روز اگر بازیکن خوبی پیدا کنیم باید در ازای آن بازیکن‌مان را بدهیم تا اسم بازیکن جدید را اضافه کنیم اما قطعا بازیکن خوب‌مان را به تیم‌های دیگر نمی‌دهیم.

6641