گام نهایی برای عقد قرارداد مغانلو با پرسپولیس/ گزینه سرخپوشان منتظرجواب تست کرونا

گام نهایی برای عقد قرارداد مغانلو با پرسپولیس/ گزینه سرخپوشان منتظرجواب تست کرونا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس در آخرین مراحل عقد قرارداد با شهریار مغانلو قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر در راستای تقویت خط حمله این تیم مذاکرات زیادی با شهریار مغانلو و باشگاه سانتاکلارا  برای دریافت رضایتنامه این بازیکن انجام داد.

در نهایت پس از توافق به عمل آمده بین طرفین و رایزنی‌های مغانلو و مدیربرنامه‌هایش در کنار پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت موفق شدند مبلغ مدنظر سانتا‌کلارا برای صدور رضایتنامه این مهاجم لژیونر را کاهش داده و با رقمی معقول‌تر با طرف پرتغالی به توافق برسند.

البته با توجه به خالی بودن حساب باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه با برخی اقدامات و پیگیری‌هایشان توانستند حدود 50 هزار یورو خارج از منابع درآمدی باشگاه تأمین کرده و با واریز آن به حساب سانتاکلارا گام نهایی را برای دریافت رضایتنامه مغانلو بردارند. 

همچنین مهاجم فصل گذشته پیکان هم با کاهش مبلغ درخواستی مدنظر خود موافقت کرد تا آخرین مراحل برای جذب این بازیکن طی شود. با این تفاسیر مغانلو در یک قدمی عقد قرارداد با پرسپولیس قرار گرفته است.

تنها عاملی که سبب تاخیر در سفر شهریار به ایران شده، منتظر بودن وی برای مشخص شدن جواب تست کرونایش در کشور پرتغال است. طبق پروتکل‌های بهداشتی ابتدا باید جواب تست کرونای مغانلو در پرتغال مشخص شود تا این بازیکن بلافاصله در صورت منفی بودن تست خود به ایران سفر کرده و با پرسپولیس قرارداد ببندد.

6641