مصاف تیم های بعثت کرمانشاه و نیروی زمینی تهران برای صدرنشینی

مصاف تیم های بعثت کرمانشاه و نیروی زمینی تهران برای صدرنشینی

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات لیگ دسته دوم با رسیدن به هفته های پایانی نیم فصل اول حساس تر از قبل دنبال می شود و با مشخص شدن چهره تیم های مدعی بازی تیم های صدر جدولی از حساسیت بیشتری برخوردار است.
در گروه اول مسابقات تیم های نیروی زمینی تهران و بعثت کرمانشاه حساس ترین مسابقه این هفته گروه را برگزار می کنند که نتیجه آن در جدول و در سرنوشت سایر تیم ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
دو تیم که از همان ابتدای فصل نیز مشخص بود جزو مدعیان گروه هستند در حالی امروز با یکدیگر مسابقه می دهند که هردوی آن ها تنها به فکر پیروزی و کسب سه امتیاز هستند تا بتوانند موقعیت خود را در جدول تثبیت کرده و یا بهبود ببخشند.
از یک سو پیروزی نیروی زمینی صدرنشین، آن ها را در صدر جدول نگه خواهد داشت و حتی ممکن است باعث افزایش اختلافات این تیم با تیم دوم جدول نیز بشود و از سوی دیگر پیروزی بعثتی ها نیز این تیم را هم امتیاز با نیروی زمینی در صدر جدول قرار می دهد.
بعثت که هم اکنون هم امتیاز با تیم دوم جدول و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در مکان سوم قرار دارد به خوبی می داند شکست در دیدار امروز چقدر در آینده به ضررشان تمام خواهد شد و در مقابل پیروزی هم می تواند این تیم را در رده بالاتری قرار دهد.
در پایان هفته ششم تیم های نیروی زمینی تهران با 15 و بعثت کرمانشاه با 12 امتیاز به ترتیب در رده های اول و سوم جدول قرار گرفته اند.

** مقابل نیروی زمینی برای پیروزی به میدان می رویم
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه نیز در همین راستا و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازی مقابل نیروی زمینی یکی از دشوارترین مسابقات این فصل ما خواهد بود اما با این وجود حتی در زمین حریف نیز برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می رویم.
افشین حسنی ادامه داد: بازیکنان تیم عزم خود را جزم کرده اند تا در این مسابقه سخت و خارج از خانه سربلند از زمین بیرون آمده و با کسب نتیجه دلخواه بتوانند امتیازات لازم را جمع آوری کنند.
وی گفت: تمرینات باشگاه در طول یک هفته گذشته مرتب پیگری و فیلم بازی های نیروی زمینی نیز بررسی شده و همه چیز آماده برگزاری یک دیدار خوب و تماشاگر پسند است.
حسنی خاطرنشان کرد: متاسفانه در دیدار امروز برابر نیروی زمینی سه چهار بازیکن ما مصدوم هستند و احتمالا به مسابقه نرسند و همین موضوع مقداری کار را برای ما دشوار کرده است.
وی در پایان گفت: با این حال با تمام وجود در مسابقه امروز به میدان می رویم و امیدوارم با دعای خیر مردم کرمانشاه بتوانیم دست پر زمین را ترک کنیم.
دیدار تیم های نیروی زمینی تهران و بعثت کرمانشاه از ساعت 14:15 دقیقه عصر امروز (دوشنبه) در تهران برگزار می شود.
7458/8066

انتهای پیام /*