عکس؛ مسی و پوگبا در تبلیغ جدید نوشابه پپسی

عکس؛ مسی و پوگبا در تبلیغ جدید نوشابه پپسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در جدید ترین تبلیغ نوشابه پپسی حضور پیدا کرده است و با همکاری پل پوگبا، کمپانی پپسی این تیزر تبلیغاتی را ساخته است. مسی سالیان سال است که در تیزر های تبلیغاتی شرکت پپسی حاضر می‌شود و در واقع این کمپانی از اسپانسر های لیونل مسی است.

به گزارش فوتبالی، شرکت پپسی یکی از اسپانسر های لیگ قهرمانان اروپاست و همواره وقتی تب و تاب در این بازی ها بالا می‌گیرد، تیزر های تبلیغاتی خود را ارائه می‌دهد. اکنون هم این شرکت برای تبلیغ نوشابه های قوطی خود، از دو ستاره یعنی لیونل مسی و پل پوگبا استفاده کرده است.

مسی درآمد هنگفتی را از راه تبلیغات دارد و علاوه بر درآمد بالایی که مشخص شد از باشگاه بارسلونا دریافت می‌کند، پول های زیادی را هم از راه تبلیغات برای کمپانی‌ها به جیب می‌زند و در واقع این یکی از راه‌های اصلی مسی برای به دست آوردن پول و تبدیل شهرت به ثروت است.

لیونل مسی و تمام ستارگان فوتبالی که در تبلیغات شرکت های مختلف شرکت می‌کنند، با این کار از شهرت بالای خود استفاده کرده و آن را به ثروت تبدیل می‌کنند و اکنون برای تبلیغ جدید شرکت پپسی، مسی و پوگبا این کار را کرده‌اند.

1470