اولین بازی لیگ برتری و اولین گل به نام بازیکن جوان ماشین سازی

اولین بازی لیگ برتری و اولین گل به نام بازیکن جوان ماشین سازی

پایگاه خبری فوتبالی-سینا عبداللهی موفق شد در اولین بازی لیگ برتری اش برای ماشین سازی گلزنی کند. 

به گزارش فوتبالی،  سینا عبداللهی در مورد کسب تساوی ماشین سازی مقابل شهرخودرو به خبرنگار ما گفت : خدا را شکر بازی خوبی بود.  با توجه به شرایط جدول فشار زیادی روی ما بود،  بازی هایی که باید میبردیم را بیخودی از دست دادیم درست مثل بازی با شهرخودرو که باید به سه امتیاز میرسیدیم ولی نشد و آنها با گل دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاندند. 

این بازیکن در مورد گلزنی در این دیدار ادامه داد: خدا را شکر در اولین بازی لیگ برتری ام به گل رسیدم و این موضوع برای من خیلی شیرین است. 

وی در مورد اینکه چرا تا به حال به او فرصت بازی نرسیده بود گفت: من از ابتدای فصل همراه ماشین سازی بودم اما کارت بازی ام صادر نشده بود زیرا من سهمیه امید هستم و تازه در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم کارت من صادر شد و جزو هجده نفر قرار گرفتم. 

بازیکن نوزده ساله ماشین سازی در مورد اینکه آیا این تیم با سرمربی گری مهدی پاشازاده میتواند بقایش در لیگ را تضمین کند یا خیر گفت: هدف کادر فنی و تمام بچه ها این است که تیم در لیگ بماند. همانطور که میدانید ماشین سازی قدیمی ترین باشگاه شمال غرب است. 

او در مورد دیدار پیش رو با ذوب آهن نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی سختی با ذوب آهن داریم و باید تمام تلاشمان را بکنیم و با سه امتیاز برگردیم. 

عبداللهی در پایان افزود: جا دارد از آقای پاشازاده که به من اعتماد کرد تشکر کنم. باید قدر امثال آقای پاشازاده را که به جوان ها بها میدهند بدانیم. نمی خواهم خودم را مثال بزنم اما استعدادها زیاد است و مطمئنا کسی که از این استعدادها استفاده کند جوابش را میگیرد.

۱۱۲۲