منچسترسیتی 4-1 ولورهمپتون؛ نونو اسپریتو هم در برابر پپ گواردیولا ناکام ماند

منچسترسیتی 4-1 ولورهمپتون؛ نونو اسپریتو هم در برابر پپ گواردیولا ناکام ماند

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم منچسترسیتی و ولورهمپتون از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلستان به مصاف هم رفتند. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا که در 20 بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها پیروز شده بودند، این بار در ورزشگاه خانگی خود مقابل نونو اسپریتو با حساب 4-1 به پیروزی رسیدند تا پیروزی‌های متوالی خود را به عدد 21 برسانند.

در این دیدار منچسترسیتی در نیمه اول، صاحب توپ و میدان بود و اجازه انجام هیچ کاری به ولورهمپتون نمی‌داد. آن‌ها در دقیقه 15 روی اشتباه و گل به خودی دندونکر مدافع وولوز به گل رسیدند. لاپورته نیز در دقیقه 45 گل دیگری را به ثمر رساند، اما کمک داور ویدئویی با سخت‌گیری آن را مردود اعلام کرد. 

در نیمه دوم نیز همانند نیمه اول، منچسترسیتی شروع به خلق موقعیت کرد. اما برخلاف روند بازی این کانر کودی بود که در دقیقه 61 موفق شد روی پاس موتینیو گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه سیتیزن‌ها فرصت‌های مناسبی برای رسیدن به گل پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی داشتند که سرانجام در دقیقه 80، گابریل ژسوس گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه 90 ریاض محرز و 90+3 گابریل ژسوس دو گل دیگر نیز به ثمر رساندند تا 3 امتیاز بازی را کسب کنند.

با این پیروزی، منچسترسیتی شرایط بسیار خوبی در جدول دارد و با 65 امتیاز در صدرجدول است. نزدیک‌ترین تعقیب کننده آن‌ها، منچستریونایتد است که 50 امتیاز دارد. 

4416