یوونتوس 3-0 اسپتزیا؛ 45 دقیقه‌ی درخشان با حسن ختام رونالدو

یوونتوس 3-0 اسپتزیا؛ 45 دقیقه‌ی درخشان با حسن ختام رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد در بازی خود در هفته بیست و پنجم سری آ با نتیجه 3 بر 0 اسپتزیا را شکست داده و سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد تا اختلافش با اینتر به عنوان صدرنشین رقابت‌های این فصل از سری آ، بیش از پیش نشود و یووه بتواند با تلاش برای جبران اختلاف امتیاز، همچنان برای قهرمانی شانس داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در این فصل از رقابت‌های لیگ ایتالیا، عملکرد یوونتوس مثل همیشه نبوده و این تیم نتوانسته است که تا اینجای کار صدرنشین باشد و قافیه را به تیم های میلانی و علی الخصوص اینتر باخته است چرا که نراتزوری ها مقتدرانه صدرنشین هستند و میلان و یوونتوس در حال تعقیب اینتر هستند و باید دید که در نهایت موفق به گرفتن آن‌ها خواهند شد یا اتفاقی شگفت انگیز رقم خواهد خورد.

در بازی یوونتوس مقابل اسپتزیا، شاگردان آندره آ پیرلو در نیمه‌ی اول دیدار حرف خاصی برای گفتن نداشتند و به جز شوت فنی رونالدو که به تیر دروازه خورد، اتفاق خاص دیگری نیفتاد. اما در نیمه‌ی دوم بیانکونری‌ها به خودشان آمدند و سه گل به ثمر رساندند. این گل ها توسط آلوارو موراتا، فدریکو کیه‌زا و کریستیانو رونالدو زده شدند تا یوونتوس به پیروزی برسد و رونالدو هم در دقایق پایانی گلزنی کرده باشد.

در آخرین ثانیه های این بازی، شزنی پنالتی اسپتزیا را مهار کرد.

1470