عکس؛ مدافع ولورهمپتون از ترس رحیم به خودشان گل زد!

عکس؛ مدافع ولورهمپتون از ترس رحیم به خودشان گل زد!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی میان ولورهمپتون و منچسترسیتی در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی گل اول خود را به شکل جالبی به ثمر رساند. در واقع این گل یک گل به خودی بود و مدافع ولورهمپتون به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد بسیار خوبی داشته است و با اقتدار صدرنشین رقابت هاست و فاصله چندانی تا قهرمانی ندارد و باید دید که به چه شکل در ادامه عمل خواهد کرد. منچسترسیتی در بازی مقابل ولورهمپتون هم با سادگی هر چه تمام تر به گل اول رسید. روی یک صحنه ریاض محرز از گوشه محوطه جریمه یک پاس کات بک را از مقابل دروازه برای رحیم استرلینگ فرستاد اما این پاس در میانه راه توسط مدافع ولورهمپتون و به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

در واقع دندونکر که در این صحنه وظیفه پوشش رحیم استرلینگ مقابل دروازه را برعهده داشت از ترس اینکه گل بخورند، به سمت توپ پرید و نتوانست به درستی توپ را دور کند و توپ پس از برخورد به پای او وارد دروازه خودی شد.

بدین ترتیب گل به خودی جالبی در این بازی منچسترسیتی به ثبت رسید و ریاض محرز با سانتر دقیق خود و رحیم استرلینگ با جایگیری خود، مدافع حریف را به اشتباه انداختند.

1470