عکس؛ شکلک درآوردن لاپورتا هنگام مصاحبه نامزد ریاست بارسلونا

عکس؛ شکلک درآوردن لاپورتا هنگام مصاحبه نامزد ریاست بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - چیزی تا برگزاری آخرین مرحله از انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نمانده است و تنور انتخابات این باشگاه پرهوادار این روزها داغ است. نامزد های انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در این روز ها آخرین تلاش های خود را انجام می‌دهند تا بتوانند رای جمع کنند.

به گزارش فوتبالی، ویکتور فونت، خوان لاپورتا و فریشا سه نامزد راه یافته به مرحله نهایی هستند و از خوان لاپورتا به عنوان بخت نخست ریاست باشگاه بارسلونا نام برده می‌شود. خوان لاپورتا در اقدامی حاشیه ساز، زمانی که فریچا در حال مصاحبه و صحبت با رسانه‌ها بود، از پشت سر او برای دوربین ها شکلک درآورد و با دستانش علامت قیچی را نشان داد به این معنی که هر چه سریعتر این مصاحبه را کوتاه کرده و تمام کنند و یا به عبارتی آن را کات کنند. این اقدام لاپورتا تبدیل به سوژه‌ای برای رسانه‌های کاتالان شده است.

کمتر کسی شانسی برای فریشا قائل است و بسیاری معتقدند که او سوم خواهد شد و رقابت اصلی میان لاپورتا و ویکتور فونت خواهد بود که از بین این دو هم شانس لاپورتا بیشتر است و شاید لاپورتا هم به همین دلیل از رسانه‌ها خواسته تا مصاحبه با فریچا را کوتاه کنند و به سراغ او بیایند چرا که شانس اصلی ریاست متعلق به لاپورتاست نه فریچا.

1470