اعلام ترکیب یوونتوس و اسپتزیا؛ زوج رونالدو تغییر نکرد

اعلام ترکیب یوونتوس و اسپتزیا؛ زوج رونالدو تغییر نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، یوونتوس به مصاف اسپتزیا خواهد رفت و دیداری حساس را برای خودش برگزار خواهد کرد. این بازی برای یوونتوس حساس خواهد بود و از این جهت این حساسیت وجود دارد که یووه اکنون با یک بازی کمتر، ده امتیاز از اینتر که صدرنشین جدول سری آ است، کمتر دارد و دیگر هیچ جایی برای از دست دادن امتیاز ندارد و باید بازی‌های خود را ببرد تا شانسی برای قهرمانی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس بازی قبلی خود را مقابل هلاس ورونا مساوی کرد و امتیاز از دست داد. در آن بازی زوج کریستیانو رونالدو در خط حمله دژان کولوسفسکی بود و در این بازی هم دوباره خودِ او توسط آندره آ پیرلو به عنوان زوج رونالدو در خط حمله، قرار گرفته است.

آندره آ پیرلو شرایط بسیار سختی را در یووه تجربه می‌کند چرا که ممکن است پس از سال‌ها حتی در لیگ هم قهرمان نشود و اوضاع برای او به هم بریزد و خیلی زود شغل خود را از دست بدهد.

ترکیب یوونتوس در این بازی بدین شرح است: شزنی، دانیلو، دمیرال، دی لیخت، الکس ساندرو، کیه‌زا، بنتانکور، آدرین رابیو، مک کنی، کولوسوسکی، کریستیانو رونالدو.

و ترکیب اسپتزیا برای جدال با یووه بدین صورت است: پروودل، وینیالی، ارلیچ، مارکیتزا، ترتزی، سنا، استوز، ماجوره، فاریاس، انزولا، گیاسی.

1470