عکس؛ قیافه عجیب و غریب نیمار در استوری اینستاگرامی

عکس؛ قیافه عجیب و غریب نیمار در استوری اینستاگرامی

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور، بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن که به نظر می‌رسد در حال طی کردن دوران نقاهت مصدومیت خود و در آستانه بازگشت به میادین است، باز هم حاشیه ساز شد و سوژه به دست کاربران شبکه‌های اجتماعی داد.

به گزارش فوتبالی، نیمار بازی رفت پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا را از دست داده بود و مشخص نیست که به بازی برگشت مقابل بارسلونا خواهد رسید یا نه چرا که برخی از رسانه‌ها گفته اند که نیمار نمی‌تواند تا زمان بازی برگشت پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا ریکاوری کند و برخی دیگر هم مدعی شده‌اند که او به هر طریقی که شده خود را برای این بازی آماده خواهد کرد.

نیمار جونیور به تازگی تصاویری را از خود در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام و در بخش استوری ها منتشر کرده است که در آن با استفاده از ادیت، چهره‌ی خود را تغییر داده و عجیب و غریب کرده است.

نیمار همواره حواشی زیادی اطراف خود دارد و با این حرکات، خود را سوژه‌ی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌کند. برخی معتقدند که نیمار به دو دلیل مصدومیت و حواشی زیاد نتوانسته به آنجا که پتانسیلش را دارد برسد و در واقع او خود با این حاشیه سازی ها، مانعی برای پیشرفت خود ایجاد کرده است، چرا که حاشیه دشمن مستقیم تمرکز است.

1470