هیات مدیره استقلال برای مذاکره با جانشین فکری به مددی اختیار تام داد

هیات مدیره استقلال برای مذاکره با جانشین فکری به مددی اختیار تام داد

پایگاه خبری فوتبالی- «احمد مددی» از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال اختیار تام گرفت تا با گزینه‌ جانشینی محمود فکری وارد مذاکره شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگوهایی که با یکدیگر داشتند به یک توافق مهم رسیدند.

آنها به این نتیجه رسیدند که به مدیرعامل استقلال برای مذاکره با سرمربی جدید اختیار تام بدهند.

احمد مددی این ماموریت را از هیات مدیره باشگاه استقلال دریافت کرد تا با گزینه‌های مورد نظرش به مذاکره پرداخته و در نهایت یکی از آنها را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کند.

فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی دو گزینه اصلی استقلال برای جانشینی محمود فکری هستند.

مددی قصد دارد در سریع‌ترین زمان جانشین فکری را انتخاب کند.

محمود فکری سرمربی استقلال امروز (سه‌شنبه) در باشگاه استقلال حاضر شد و با احمد مددی مدیرعامل این باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد.

در این جلسه احمد مددی با ابراز نارضایتی از نتایج استقلال در لیگ بیستم عملکرد کادر فنی آبی‌پوشان را مورد انتقاد قرار داد.

مدیرعامل استقلال در این نشست به فکری گفت: توقع مدیران و هواداران استقلال این بود که استقلال علاوه بر اینکه نمایش‌های خوبی را در مسابقات لیگ برتر به اجرا می‌گذارد با جمع‌آوری امتیازات لازم در جمع مدعیان اصلی قهرمانی قرار داشته باشد اما این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

به گفته یک منبع آگاه در باشگاه استقلال طرفین پس از گفت‌وگو به توافق رسیدند تا قطع همکاری کنند.

گفته می‌شود فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی گزینه‌های اصلی جانشینی محمود فکری هستند؛ البته جواد نکونام سرمربی کنونی باشگاه فولاد خوزستان نیز دیگر گزینه‌ هدایت استقلال است.

7474