عکس؛ وقتی دوستان مسی می‌ترسند از او لایی بخورند!

عکس؛ وقتی دوستان مسی می‌ترسند از او لایی بخورند!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در این روز ها در تمرینات آبی و اناری پوشان بسیار با روحیه و سرحال به نظر می‌رسد. او با وجود اینکه در تابستان گذشته، لوئیس سوارز را که یکی از صمیمی ترین دوستان او در بارسلونا بود از دست داد، اما همچنان با بازیکنی مثل جوردی آلبا ارتباط بسیار نزدیکی دارد.

به گزارش فوتبالی، پدری بازیکن جوان بارسلونا هم از دوستان جدید لیونل مسی در بارساست به طوری که او هم ارتباط نزدیکی با فوق ستاره آرژانتینی پیدا کرده است. در تمرینات بارسلونا لیونل مسی بسیار سرحال به نظر می‌رسید. او هنگامی که پدری و جوردی آلبا به سمتش آمدند تا توپ را از او بگیرند، استایلی گرفت که حالت لایی زدن داشت و پدری و جوردی آلبا از ترس اینکه از لیونل مسی دریبل لایی بخورند خیلی سریع پاهای خود را به هم نزدیک کردند تا چنین اتفاقی رخ ندهد و حداقل از مسی لایی نخورده و توپ را از او بگیرند.

لیونل مسی در این فصل از رقابت های لالیگا صدرنشین جدول گلزنان است و شانس اول آقای گلی به حساب می‌آید اما به همراه بارسلونا کار سختی برای قهرمانی دارد چرا که از اتلتیکو مادرید عقب افتاده‌اند.

باید دید که بارسا می‌تواند مقابل سویا در کوپا دل ری کامبک بزند یا خیر چرا که در بازی رفت با نتیجه 2 بر 0 مغلوب شده است.

1470