ماشین سازی حیات خلوت پرسپولیس

ماشین سازی حیات خلوت پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن پرسپولیس پس از جدایی از جمع قرمزها راهی تبریز شدند تا در ادامه نیم فصل دوم در ترکیب ماشین سازی به میدان بروند.

به گزارش فوتبالی، با حضور آریا برزگر در کنار سعید حسین پور تعداد بازیکنان پرسپولیس در ماشین سازی به دو بازیکن رسید.دو بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم فصل اول لیگ بیستم فرصت چندانی برای حضور در زمین نصیب آنها نشد با هماهنگی باشگاه پرسپولیس و تشخیص کادر فنی این تیم به صورت قرضی راهی ماشین سازی تبریز شدند تا در ترکیب این تیم به میدان بروند.

سعید حسین پور که در اصل یک هافبک به شمار می رود اما قابلیت بازی در چند پست مختلف را دارد با حضور بازیکنانی مانند کمال کامیابی نیا،نوزاللهی و سرلک عملا فرصتی برای حضور در ترکیب قرمزها نصیب این بازیکن نمی شد، حسین پور که از زمان حضور برانکو در پرسپولیس به تمرینات بزرگسالان راه یافت در این مدت و تمرینات قرمزها عملکرد خوبی داشت اما ترافیک بالا در خط هافبک این تیم مانع حضور او در ترکیب شاگردان یحیی گل محمدی شد تا تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد.

دومین بازیکن پرسپولیس که راهی ماشین سازی شده است آریا برزگر مهاجم تیم ملی جوانان است که علیرغم عملکرد خوب در تیم ملی جوانان اما نتوانست در ترافیک بالای بازیکنان پرسپولیس راهی به ترکیب ثابت قرمزها پیدا کند، او که در زمان حضور گابریل کالدرون به پرسپولیس آمده بود اما بعد از حضور یحیی گل محمدی هم علیرغم تلاش و انگیزه ای که در تمرینات پرسپولیس داشت و حتی در زمانی که مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی مشکل داشتند و نمی توانستند از موقعیت هایی که نصیب آنها می شود استفاده کند یحیی به او اعتماد نکرد و اعتقاد داشت این بازیکن هنوز به تجربه لازم برای حضور در ترکیب پرسپولیس نرسیده است و نیازمند زمان و میدان بیشتر است.

با تشخیص یحیی گل محمدی این دو بازیکن راهی ماشین سازی شدند تا بعد از کسب تجربه و میدان دیدن در جمع شاگردان مهدی پاشازاده در ابتدای فصل بیست و یکم به پرسپولیس برگردند.

باید منتظر ماند و دید که آیا این دو بازیکن جوان و با انگیزه می توانند با عملکرد خوب خود در ماشین سازی سرمربی قرمزها را برای بازگشت به پرسپولیس و راهیابی به ترکیب قرمزها قانع کنند یا خیر.

7655