تصویری که هواداران رئال مادرید به وجد آورد: کاپیتان پا به توپ شد

تصویری که هواداران رئال مادرید به وجد آورد: کاپیتان پا به توپ شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید یک ماه پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت اما به نظر می رسد که خیلی زود توانسته سلامتی خود را به دست بیاورد و حس و حال خود را تغییر بدهد.

به گزارش فوتبالی، راموس همه تلاش خود را انجام می دهد تا به بازی برگشت رئال مادرید و آتالانتا در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برسد. رئال در دور رفت در برگامو با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و حالا در بازی برگشت در ورزشگاه دی استفانو می تواند طلسم سه ساله ناکامی از حضور در یک چهارم نهایی را بشکند.

در ابتدا پیش بینی می شد که راموس دو ماه از میادین دور باشد اما کاپیتان رئال مادرید روز سه شنبه برای اولین بار پا به توپ شد و در تمرینات رئال مادرید حضور پیدا کرد تا به هواداران تسکین بدهد. کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید هم در این جلسه تمرینی حضور پیدا کرد و به نظر می رسد که بتواند یکشنبه آینده در بازی حساس مقابل اتلتیکو در لالیگا حضور پیدا کند هر چند که کادر فنی تمرینات آینده وی را زیر نظر خواهد گرفت.

در حال حاضر البته ادن هازارد گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید همچنان مصدوم است و امروز در سالن بدنسازی تمرین کرد. کارواخال نیز یک ماه دیگر از میادین دور خواهد بود.

4125