اولین تصویر از مدیر سابق بارسلونا پس از آزادی: سلفی با یک هوادار!

اولین تصویر از مدیر سابق بارسلونا پس از آزادی: سلفی با یک هوادار!

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر سابق بارسلونا به خاطر پرونده «بارساگیت» به همراه مشاور خود خائومه ماسفرر 24 ساعت را در بازداشت سپری کرد و در نهایت با قید وثیقه آزاد شد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه اتفاقات عجیب سالهای اخیر باشگاه بارسلونا، بازداشت بارتومئو و یورش ماموران پلیس به دفتر باشگاه بارسلونا در روز گذشته یکی از عجیب ترین رخدادها بود. بسیاری معتقد هستند که اگر کسی می خواهد راه و روش نابود کردن یک باشگاه بزرگ در مدت پنج سال را یاد بگیرد، کافی است که به شیوه مدیریت بارتومئو نگاه کند و او را الگوی راهش قرار بدهد.

بارتومئو روز سه شنبه با قید وثیقه موقتا از بازداشتگاه خارج شد هر چند که تحقیقات ادامه دارد و با تکمیل پرونده باید در دادگاه حضور پیدا کند و احتمال در نظر گرفتن احکام شدید نظیر حبس نیز برای وی وجود دارد.

در زمان خروج مدیر سابق بارسلونا از اداره پلیس، در ابتدا چند خبرنگار به سمت وی رفتند که او از پاسخ دادن به آنها طفره رفت و گفت که مصاحبه نمی کند. از سویی بارتومئو با یک هوادار نسبتا جالب مواجه شد که در ابتدا از او خواست که با هم سلفی بگیرند که بارتومئو قبول کرد. این هوادار اما پا را فراتر گذاشت و از بارتومئو خواست که ماسکش را به عنوان یادگاری به او بدهد اما مدیر سابق بارسلونا گفت که نمی تواند چنین کاری انجام بدهد!

پرونده بارساگیت، پرونده ای جنجالی است که بر اساس آن بارتومئو به شکل غیرقانونی با یک شرکت قرارداد بسته بود تا با ساختن حساب های کاربری جعلی در شبکه های اجتماعی از او و سایر مدیران بارسا تعریف کنند و منتقدان مدیریت وی نظیر ژاوی، مسی، پیکه، گواردیولا و ... را مورد تخریب قرار بدهند.

4125