دلخوری نیمار از هوادارانش: چرا از من تعریف نمی‌کنید؟

دلخوری نیمار از هوادارانش: چرا از من تعریف نمی‌کنید؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن شخصیت متفاوت و خاصی دارد و این را در صفحه اینستاگرامش بارها نشان داده است. حالا او از هوادارانش به خاطر این که در مرحله ریکاوری از مصدومیتش از او حمایت نکرده اند، ابراز دلخوری کرده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار در روز دهم فوریه در بازی پی اس جی و کان در جام حذفی فرانسه دچار مصدومیت شد که در پیروزی تیمش مقابل بارسا در   دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشت. مهاجم پی اس جی سخت تلاش می کند که به بازی برگشت که چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود، برسد.حالا نیمار از صفحه اینستاگرامش از هم تیمی هایش به خاطر این که از او تعریف نمی کنند و از این بازیکن حمایت نمی کنند، ابراز دلخوری کرده است.نیمار در ویدیویی خطاب به هوادارانش گفت:"دیروز تصویری از درمان خودم از زمان شروع تا پایان کار منتشر کردم و حتی یک پیام هم ندیدم که بگویید:"عجب، چقدر حرفه ای هستی، چقدر از خودت مراقبت می کنی!" حتی یک پیام هم ندیدم."

نیمار حالا با گلایه از هوادارانش به این خاطر که از او حمایت نکرده اند برای یک بار دیگر ثابت کرد که چه شخصیت عجیب و متفاوتی دارد.  نیمار حالا یک هفته فرصت دارد تا به بازی مقابل دوست قدیمی اش مسی و هم تیمی های سابقش برسد و قطعا همه تلاش خود را انجام می دهد تا این فرصت را از دست ندهد.

4125