نکته‌های مهم اولین بازی تراکتور با خطیبی؛ روز خوب صورت زخمی و شکست طلسم شماره 23

نکته‌های مهم اولین بازی تراکتور با خطیبی؛ روز خوب صورت زخمی و شکست طلسم شماره 23

پایگاه خبری فوتبالی- بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان چند چهره ویژه داشت.

به گزارش فوتبالی، رسول خطیبی در بازگشت به تبریز و تراکتور، کارش را با تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان شروع کرد. نکته آماری جالب درباره اولین بازی تراکتور با سرمربی جدیدش، ثبت بالاترین مالکیت توپ تراکتور در این فصل بود. بر اساس آمار متریکا، 4 بازیکن تراکتور در بازی امروز مقابل نفت مسجدسلیمان حداقل 90 لمس توپ داشتند و تعداد لمس توپ دو بازیکن هم سه رقمی شده بود.

با این مقدمه آماری سراغ چهره‌های ویژه تراکتور در بازی دیروز می‌رویم: 

صورت زخمی تراکتور آمار جالبی در بازی دیروز ثبت کرد. بر اساس آمار منتشر شده در سایت متریکا، در روزی که بازیکنان تراکتور، 668 پاس به همدیگر دادند، اکبر ایمانی با 132 بار لمس توپ، بیشترین آمار را از این حیث به نام خود ثبت کرد.

24 ساعت بعد از اتفاقاتی که در انتخابات فدراسیون فوتبال رخ داد و احسان حاج‌صفی را تبدیل به یکی از خبرسازترین چهره‌های فوتبال ایران کرد، حاج‌صفی جلوی نفت مسجدسلیمان روز خوبی را سپری کرد و با پاس گل او بود که تراکتور از باخت به حریفش فرار کرد. طبق آمار متریکا، حاج‌صفی پنج مرتبه با پاس کلیدی برای همبازیانش موقعیت درست کرد و بهترین بازیکن زمین بود.

مسعود شجاعی در اولین بازی تراکتور با هدایت رسول خطیبی جایی در ترکیب اصلی نداشت منتهی او در همان دقایقی که در میدان حضور داشت، کاملا تاثیرگذار نشان داد و گل تراکتور روی پاس عمقی او برای حاج‌صفی و پاس این بازیکن به عباس‌زاده به دست آمد.

بحث عباس‌زاده شد. گل او در دقیقه 93 نه تنها باعث شد رسول خطیبی اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی تراکتور را با باخت استارت نزند بلکه بهترین گلزن تراکتور، بعد از چند بازی ناکامی در گلزنی، دوباره توانست برای تیمش گل بزند. عباس‌زاده تا قبل از بازی دیروز مقابل نفت مسجدسلیمان، در سه بازی آخر تیمش موفق به گلزنی نشده بود.

1984