آزادی بارتومئو به قید وثیقه؛ بارسلونا از «بارساگیت» تبرئه شد

آزادی بارتومئو به قید وثیقه؛ بارسلونا از «بارساگیت» تبرئه شد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسا گیت حالا به بارتوگیت تبدیل می شود. آلخاندرا خیل، قاضی دادگاه شماره 13 دادگستری بارسلونا، اعلام کرد که باشگاه بارسلونا از پرونده قرارداد غیرقانونی برای مدیریت شبکه های اجتماعی تبرئه شده است و در حال حاضر جوزپ ماریا بارتومئو مدیر سابق بارسلونا و مشاورش خائومه ماسفرر به عنوان متهمان اصلی پرونده تحت تعقیب خواهند بود. بارتومئو که شب گذشته را در بازداشت سپری کرده بود، امروز به همراه مشاور و مرد دست راست خود به قید وثیقه آزاد شد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر باشگاه بارسلونا به عنوان شاکی و نه "متهم" در این پرونده حضور دارد و متهمان اصلی نیز بارتومئو و ماسفرر هستند که به سوء مدیریت و فساد متهم هستند.

پرونده «بارساگیت» به قرارداد غیرقانونی بارتومئو و نزدیکانش با یک شرکت اطلاق می شود که بر اساس این قرارداد، این شرکت موظف بود که با ساخت حساب های کاربری جعلی در شبکه های اجتماعی به تطهیر چهره بارتومئو و سایر مدیران وقت بارسلونا بپردازد و منتقدان مدیریت همچون پیکه، مسی، گواردیولا، ژاوی هرناندز و ... را مورد تخریب قرار بدهد. به نظر می رسد که بارتومئو به خاطر این پرونده روزهای سختی را در دادگاه پیش روی خود خواهد داشت و چه بسا احکام سنگینی شامل حبس برای وی در نظر گرفته شود.

4125