فروش بلیت ویژه فینال جام جهانی؛ یک و نیم میلیارد ناقابل!

فروش بلیت ویژه فینال جام جهانی؛ یک و نیم میلیارد ناقابل!

پایگاه خبری فوتبالی – شما همین حالا می توانید بلیت فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر را که در ماه دسامبر برگزار می‌شود خریداری کنید اما با قیمتی بسیار گران!

به گزارش فوتبالی، جام جهانی برای اولین بار قرار است در خاور میانه و در قطر برگزار شود. هم برای اولین بار در یک کشور در خاورمیانه و هم برای اولین بار در یک فصل جدید یا به عبارتی تاریخی جدیدتر. همیشه جام جهانی در تابستان برگزار می‌شد اما قرار است این بار در پاییز و از تاریخ ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر (آذرماه) سال ۲۰۲۲ برگزار شود. هنوز تکلیف بسیاری از تیم‌های صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص نشده اما یکی از شرکای تجاری فیفا که به طور انحصاری در حال فروش پکیج‌ها است تصمیم به فروش یک پکیج بسیار گران و اشرافی برای فینال جام جهانی گرفته که در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود. شما با پرداخت ۴۲.۲۷۰ پوند می‌توانید ۲ بلیت فینال جام جهانی را همین حالا خریداری کنید که با قیمت پوند حوالی ۳۵ هزار تومان مبلغ ۱.۴۷۹.۴۵۰.۰۰۰ تومان برای شما هزینه برمی‌دارد.

این پکیج شامل صندلی‌های بسیار باکیفیت در سوئیت‌های ساخته شده در ورزشگاه است که غذا را هم شامل خواهد شد. همچنین جای پارک در ورزشگاه و یادبود هم به خریدار این پکیج اهدا می‌شود تا مشاهده فینال برای آن‌ها هیجان انگیزتر شود. پکیج‌های دیگری هم برای فروش گذشته شده که بعضی از آن‌ها ارزان‌تر و بعضی گران‌تر هستند اما قعا مشاهده فینال جام جهانی از دیگر بازی‌های برای بسیاری از فوتبلا‌دوستان اهمیت بیشتری دارد.

1101