اتفاق عجیب در تمرین پی‌اس‌جی؛ بازیکن ناراضی لگد پراند و قهر کرد!

اتفاق عجیب در تمرین پی‌اس‌جی؛ بازیکن ناراضی لگد پراند و قهر کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - کار کردن در پی اس جی راحت نیست. مائوریسیو پوچتینو وقتی با تیم فرانسوی برای جانشینی توخل قرارداد بست این را می دانست اما حالا بیشتر این مسئله را درک می کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که مدیران پی اس جی با مشکلاتی در مورد تمدید قرارداد نیمار و امباپه دست و پنجه نرم می کنند، حالا باید با یک مشکل درونی دیگر مواجه شوند. میچل باکر مدافع هلندی پی اس جی با خشم تمرین این تیم بعد از بازی مقابل دیژون را ترک کرد. این تمرین معمول برای بازیکنانی تدارک دیده شده بود که دقایق کمتری داشتند. 

میچل باکر دفاع چپ 20 ساله در پیروزی تیمش مقابل دیژون  حضور نداشت. در این بازی کورزاوا دفاع چپ فیکس پی اس جی بود که در نیمه دوم با عبدو دیالو تعویض شد. پست تخصصی دیالو دفاع چپ است و باکر که در تیم زیر 21 سال هلند عضویت دارد از این که بازیکنی در پست غیرتخصصی به او ترجیح داده شده عصبانی شده است. به همین خاطر این مدافع در تمرین ریکاوری با خشم از تیم جدا شد و حتی وقتی کورزاوا فریاد زد:" میچ، برگرد، برگرد" هم هیچ توجهی نکرد. 

محصول آکادمی آژاکس نتوانست خشم خود را کنترل کند و حتی به تابلوی تبلیغاتی که در مسیرش بود، لگد زد. در آن جا چند نفر سعی کردند که او را متوقف کنند اما موفق نشدند. البته باکر دقایقی بعد به تمرین برگشت و از هم تیمی هایش به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد. 

باکر در دوران توخل نقش مهمی در پی اس جی داشت اما پوچتینو علاقه ای به سبک بازی او ندارد. این بازیکن در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت فقط 500 هزار یورو قیمت دارد در حالی که در زمان پیوستن از آژاکس به پی اس جی 10 میلیون یورو می ارزید. میچل در این فصل 28 بازی داشته که فقط شش تایش زیر نظر پوچتینو بوده است.

4125