پاسخ آیاندا به سورپرایز فولادی ها

پاسخ آیاندا به سورپرایز فولادی ها

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک اهل آفریقای جنوبی فولاد پاسخ سورپرایز فولادی ها را با گل داد.

به گزارش فوتبالی، تیم فولادخوزستان روز گذشته موفق شد تا در ورزشگاه فولاد آره‌نا برابر ذوب‌آهن پیروز شود، سه امتیازی که فولاد را در جدول ۲۶ امتیازی کرد و به یک امتیازی استقلال رساند تا دوئل هفته بعد دو تیم جذاب تر و دیدنی‌تر بشود.

اعضای تیم فولاد که پیش از شروع مسابقه تیم‌شان برابر ذوب‌آهن، پاتوسی را سورپرایز کرده بودند با گلی که مقابل ذوب آهن به ثمر رساند به سورپرایز هم تیمی هایش در این تیم جواب داد، آیاندا پاتوسی که دوروز قبل فرزندش به دنیا آمده بود، تک گل تیمش را روی پاس زیبای ساسان انصاری به ثمر رساند اما پاتوسی پیش از شروع بازی و قبل از گرم‌کردن تیم توسط بازیکنان و اعضای دیگر تیم سورپرایز شد.

بازیکنان فولاد خوزستان که پیش از بازی مقابل ذوب آهن برای گرم‌کردن به زمین آمده بودند اما با درخواست مهدی هاشمی‌نسب مربی فولاد، بازیکنان و اعضای کادرفنی در زمین دست‌های خود را دور گردن هم انداختند تا ویدئو کلیپ پخش شده از اسکوربورد را باهم تماشا کنند.

ویدئو کلیپ تبریک به آیاندا پاتوسی بابت فرزند نورسیده‌اش بود و در این کلیپ احساسی عکس پسر پاتوسی و همچنین پیامی از سوی همسر وی روی اسکوربورد پخش شد تا اینگونه پاتوسی سورپرایز شود. البته این تبریک فولادی ها را پاتوسی جواب داد و او در دقیقه ۱۵ گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا با گل، آماده دیدار برابر تیم سابقش استقلال شود.

فولاد در هفته آینده یک دیدار فوق العاده حساس با استقلال دارد و در صورت کسب پیروزی، می تواند جایگاه این تیم را در رده سوم بگیرد. آیاندا پاتوسی ستاره های سابق استقلال، امروز به بازیکن تاثیرگذار  فولاد تبدیل شده است و گل هایی که این بازیکن به ثمر رسانده است نشان می دهد که جواد نکونام در فولاد خوزستان توانسته از نبوغ این هافبک تکنیکی، خلاق و بازیساز تیمش به خوبی بهره ببرد و پس از درخشش در استقلال حالا در فولاد به یکی از مهره های اصلی این تیم تبدیل شده است.

7655