خلاقیت تیم ایتالیایی: لیست تیم برای بازی مقابل یوونتوس با واتساپ اعلام شد

خلاقیت تیم ایتالیایی: لیست تیم برای بازی مقابل یوونتوس با واتساپ اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی – حساب توییتری اسپتزیا با ساخت یک مکالمه در اپلیکیشن واتساپ از لیست بازیکنان این تیم برای بازی مقابل یوونتوس رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت ۲۳:۱۵ تیم یوونوس در ورزشگاه آلیانز توری به مصاف اسپتزیا می‌رود تا در صورت برد فاصله خود را موقتا با صدر جدول کم کند. اتفاق بامزه در این رابطه البته ربطی به سفید و مشکی پوشان یوونتوس ندارد.

اسپتزیایی‌ها برای این بازی به شیوه ای متفاوت لیست تیم را منتشر کرده‌اند و حساب رسمی این تیم با انتشار یک پیام در واتساپ که شامل مکالمه سرمربی این تیم بود از لیست بازیکنان این تیم برای دیدار مهم اسپتزیایی‌ها مقابل یووه رونمایی کرد.

در تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد یک نفر به سرمربی گفته دروازه‌بان‌ها؟ و ایتالیانو نام‌ ۳ دروازه‌بان حاضر در لیست را نام برده و در ادامه هم بقیه بازیکنان در دیگر پست ها رونمایی شده‌اند. زیر تصویر منتشر شده در حساب اسپتزیا نوشته شده: آقای ایتالیانو همین حالا اسامی بازیکنان برای حضور در بازی مقابل یوونتوس را به ما اطلاع داد!

اسپتزیایی‌ها امسال به سری آ صعود کردند و هواداران کمی دارد. حساب توییتری این تیم هم کمتر از ۳۰ هزار نفر دنبال کننده دارد اما این خلاقیت باعث استقبال مخاطبین فوتبال ایتالیا شده است.

1101