پوچتینو: امباپه برای رسیدن به مسی و رونالدو فقط زمان می‌خواهد

پوچتینو: امباپه برای رسیدن به مسی و رونالدو فقط زمان می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن با تحسین امباپه اعلام کرد او تنها زمان کم دارد تا به رزومه درخشان مسی و رونالدو در دنیای فوتبال برسد.

به گزارش فوتبالی، پوچتینو در گفت و گو با AFP گفته: امباپه پتانسیل زیادی دارد و تنها مسئله ای که مانده تا مانند رونالدو و مسی بر بام فوتبال بایستد زمان است. او هیچ چیز زمان کم ندارد. نمی‌توانیم این پروسه را تسریع ببخشیم. فکر می‌کنم او همین حالا هم در جمع بهترین‌های دنیا قرار دارد. زمانی می‌برد تا او رزومه خود را درخشان و چشمگیر کند تا شهرتی که شایسته‌اش است را کسب کند.

پاری سن ژرمن در آخرین بازی مهم خود در لیگ قهرمانان بارسلونا را در نیوکمپ با نتیجه ۴-۱ شکست داد. برخی معتقدند با توجه به کامبک مشهور بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان ۴ سال پیش، هنوز هم ممکن است بارسلونا صعود کند.
پوچتینو در این رابطه می‌گوید: در فوتبال همه چیز ممکن است. باورنکردنی‌ترین مسائل رخ می‌دهد. چه منفی و چه مثبت. برخی اوقات اتفاقاتی غیر قابل تصور رخ می‌دهد اما ما مثبت فکر می‌کنیم. برای هر بازی با همان شیوه همیشگی آماده می‌شویم و به برد فکر می‌کنیم. حالا البته یک بازی دیگر برای صعود از این مرحله مانده.

1101