الهامی هم گزینه هدایت استقلال شد

الهامی هم گزینه هدایت استقلال شد

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده می شود بعد از تساوی روز گذشته استقلال برابر مس رفسنجان، مدیران این تیم به فکر تغییر سرمربی خود افتاده‌اند.

به گزارش فوتبالی، استقلال که هفته های زیادی را به همراه محمود فکری در صدر جدول رده بندی سپری کرد، در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است و حالا در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و اختلاف امتیاز این تیم با صدر جدول 6 امتیاز شده است و از این رو انتقادهای زیادی به کادرفنی استقلال وارد می شود اعضای هیات مدیره این تیم به دنبال پایان همکاری با فکری هستند.

فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی گزینه هایی بودند که در هفته های اخیر مدام در مورد حضور آنها در استقلال اخباری منتشر می شد اما شنیده می شود بامداد امروز یکی از مدیران استقلال با ساکت الهامی برای قبول سرمربیگری آبی های پایتخت تماس گرفته و این احتمال وجود دارد الهامی بعد از قهرمانی در جام حذفی به همراه تراکتور که در فینال، استقلال تحت هدایت مجیدی را شکست داد بار دیگر روی نیمکت استقلال بنشیند.

الهامی تجربه دستیاری صمدی مرفاوی، ناصر حجازی و فیروز کریمی را در استقلال دارد.

باید دید مدیران استقلال باز هم به فکری زمان می دهند یا از بین قلعه نویی، مجیدی و الهامی سرمربی جدید تیمشان را انتخاب می کنند.

9697