بشاگردی در گفت و گو با فوتبالی: تیم‌های قلعه‌نویی همیشه به مدعی بودن فکر می‌کنند

بشاگردی در گفت و گو با فوتبالی:  تیم‌های قلعه‌نویی همیشه به مدعی بودن فکر می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان گل گهر اگر چه نتوانست مانع شکست تیمش مقابل سپاهان شود اما نمایش نسبتا خوبی در اصفهان داشت.

به گزارش فوتبالی، مهرداد بشاگردی در مورد دیدار دیروز گفت: در ابتدای بازی سپاهانی‌ها بهتر بودند ولی بعدا ما توانستیم خوب کار کنیم و یکی دو موقعیت هم داشتیم که استفاده نکردیم و  متاسفانه آنها به گل رسیدند.  در نهایت در روزی که می‌توانستیم حداقل مساوی بگیریم، باخت نصیب ما شد.

بشاگردی که جلوی پرسپولیس روز تلخی را پشت سر گذاشته و 5 گل از این تیم خورد، صحبتهایش را اینگونه ادامه داد: چنین چیزی هیچ وقت تکرار نخواهد شد.واقعا یک روز استثنایی بود و هنوز ناراحت نتیجه آن دیدار هستیم. اما خدا را شکر در هفته‌ای که گذشت با تمریناتی که پشت سر گذاشتم و اینکه از لحاظ روحی روانی روی خودم کار کردم و با حمایت های امیر خان  توانستم در دیدار با سپاهان نمایش خوبی داشته باشم و اگر گل نمی‌خوردم روز خوبم تکمیل می‌شد. همین که آقای قلعه‌نویی بعد از اتمام بازی از نمایشم راضی بود برایم خبر خوبی است.

بشاگری در پایان در مورد دیدار پیش رو با مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان به نوعی پدیده لیگ بیستم محسوب می‌شود و آنها واقعا یک تیم یکدست و خوبی دارند ولی ما هم برای اینکه این روزهای بد را پشت ‌سر بگذاریم حتما نیاز به سه امتیاز داریم که امیدوارم به این مهم در بازی با مس دست پیدا کنیم. تیم های تحت هدایت آقای قلعه‌نویی همیشه به مدعی بودن فکر می‌کنند و هم ما در همین راستا قدم برخواهیم داشت.

۱۱۲۲