فضا دادن به اسطوره منچستر سیتی کار دست رئال مادرید داد

فضا دادن به اسطوره منچستر سیتی کار دست رئال مادرید داد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و پنجم از رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید با نتیجه‌ی یک بر یک مقابل رئال سوسیه‌داد متوقف شد و نتوانست در این بازی به پیروزی برسد. گل رئال سوسیداد در این بازی در دقیقه 55 و توسط پورتو به ثمر رسید. اما پیش از به ثمر رسیده این گل، یک صحنه‌ی کلیدی وجود داشت.

به گزارش فوتبالی، داوید سیلوا که در تابستان گذشته با پایان دورانش در منچسترسیتی راهی رئال سوسیه‌داد شد، اکنون در این تیم عملکرد خوبی داشته و در این بازی درخشان ظاهر شد. او روی صحنه‌ای که در نهایت منجر به گل شد، آزاد گذاشته شده بود و با پاسی که برای ناچو مونرئال فرستاد، استارت گل رئال سوسیه‌داد را زد و این توپ در نهایت توسط پورتو به گل ختم شد.

در واقع روی این صحنه که کلید گل رئال سوسیداد بود، بازیکنان رئال مادرید و خط هافبک این تیم، داوید سیلوا را خالی گذاشتند و او هم وسط زمین کار خود را به راحتی انجام داد و برای تیمش خلق موقعیت کرد و در نهایت تک گل رئال سوسیداد به ثمر رسید.

داوید سیلوا چیزی حدود ده سال در منچسترسیتی توپ می‌زد و تبدیل به اسطوره‌ی این تیم شده بود و پس از آن در انتقالی پر حاشیه راهی رئال سوسیداد شد چرا که بسیاری گمان می‌کردند که او راهی لاتزیو خواهد شد.

1470