قابی جالب از زیدان در شب توقف رئال مادرید

قابی جالب از زیدان در شب توقف رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این هفته از رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی خود یعنی آلفردو دی استفانو مقابل رئال سوسیه‌داد متوقف شد و نتوانست سه امتیاز بازی را بگیرد. در این بازی رئال مادرید در آستانه‌ی شکست بود اما در دقایق پایانی، وینیسیوس جونیور با گلزنی خود، شاگردان زیدان را از باخت نجات داد.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان در این مقطع از دوران حرفه‌ای خود، فشار های زیادی را تحمل می‌کند. او شرایط بسیار سختی را دارد چرا که رئال مادرید در این فصل با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده است و دست و بال زیدان برای استفاده از مهره هایی که در دسترس هستند، بسته است و او حتی مجبور شده از بازیکنانی نه چندان مطرح مثل هوگو دورو استفاده کند.

زیدان در بازی مقابل رئال سوسیداد خیلی اذیت شد تا بالاخره رئال مادرید به گل برسد. او در نهایت توانست با یک امتیاز از بازی مقابل رئال سوسیداد خارج شود. در ابتدای این بازی عکاسان قاب جالبی را از زیدان به ثبت رساندند و او شب سختی را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو داشت و تا آستانه شکست پیش رفت اما در نهایت تیمش در دقایق آخر گلزنی کرد و با امتیاز از این بازی خارج شد.

1470