کاهش 18 میلیارد ریالی قراردادهای مالی فصل جاری باشگاه پاس

کاهش 18 میلیارد ریالی قراردادهای مالی فصل جاری باشگاه پاس

به گزارش ایرنا حسن عزیزی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران ورزشی همدان اظهار کرد: قراردادهای منعقد شده در فصل جاری بیش از 50 میلیارد ریال است اما با کاهش رقم قابل توجهی از این قراردادها طی دو هفته گذشته با توافق و فسخ قرارداد چند بازیکن و مربی توانستیم در هزینه ها مدیریت لازم را داشته باشیم.
وی بیان کرد: اغلب قراردادهای منعقد شده در حد معمول نبوده و این مساله باعث تعهد 50 میلیارد ریالی باشگاه نسبت به اعضای تیم در فصل جاری شده بود و با این حال تصمیم به توافق برای جدایی چند بازیکن و مربی گرفتیم.
عزیزی افزود: تیم پاس در مجموع خوب بسته نشده و فهرست تیم کامل شده حتی بازیکن آزاد هم نمی توانیم جذب کنیم.
وی اظهار کرد: با این حال چند بازیکن مصدوم و برخی بازیکنانی که تاثیری در موفقیت تیم ندارند را از لیست خارج کردیم تا حداقل در نیم فصل بتوانیم با جذب چند بازیکن موثر، پاس را از قعرجدول خارج کنیم.
مدیرعامل پاس همدان در ادامه گفت: میانگین سنی تیم پاس امسال 27.5 است که در واقع بالا است و نیاز به جذب چند بازیکن جوان، موثر و کارآمد داریم که البته از حالا به فکر انتخاب نفرات جایگزین برای نیم فصل هستیم.
وی افزود: مشکل تیم پاس با تغییر سرمربی و مدیرعامل آنچنان حل نشده بلکه ضعف در ساختار است و باید بتوانیم در نیم فصل شرایط را تا حد ممکن تغییر دهیم.
عزیزی بیان کرد: به هر حال مردم تیم پاس را به عنوان قهرمان آسیا می شناسند و هدف ما تغییر شرایط فعلی و رسیدن به جایگاه بالا است.
وی با تاکید بر اینکه در هرجا که مسئولیت داشته ام، فوتبال پاک را به لحاظ مالی و مدیریتی اجرایی کرده ام، گفت: در مدت حضورم در تیم پاس بسیاری از هزینه ها را کاهش داده ام و تمامی فعالیت های مالی، اجرایی و مدیریتی باشگاه را به صورت منظم به هیات مدیره گزارش می دهم.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در گذشته اعتمادسازی لازم برای مسئولان استان صورت نگرفته و جلب اعتماد مسئولان یکی از مهمترین سیاست ها و اهداف باشگاه است.
وی با قدردانی از استاندار همدان، مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای هیات مدیره و نیز هیات فوتبال همدان در همکاری لازم با باشگاه پاس گفت: با وجود مشکلات مالی استان، تاکنون 20 درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرده ایم.
تیم پاس در رتبه بیستم و قعر جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و این جایگاه نامطلوب نگرانی هایی را برای دوستداران این تیم بوجود آورده است.
7520/6993

انتهای پیام /*