رابرتسون: با این تعداد مصدومان، کار سختی در ادامه راه داریم

رابرتسون: با این تعداد مصدومان، کار سختی در ادامه راه داریم

پایگاه خبری فوتبالی - اندرو رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول معتقد است که نه تنها لیورپول، بلکه هیچ تیمی در دنیا نمی‌تواند با این تعداد مصدومان، در اوج باقی بماند. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان یورگن کلوپ در این فصل، مشکلات بزرگی در خط دفاع داشته‌اند و به غیر از ویرجیل فن دایک، جو گومز و جوئل ماتیپ، حالا فابینیو و جردن هندرسون را نیز در اختیار ندارند. آن‌ها رهبر خط دفاعی خود، فن دایک را تا پایان فصل در اختیار نخواهند داشت و همین موضوع سبب شده تا آن‌ها دیگر امید زیادی برای حفظ عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلستان نداشته باشند. 

اندرو رابرتسون مدافع چپ پای لیورپول در گفت و گویی با اسکای اسپورتس گفت: "ما در این فصل مجبور به استفاده از 18 زوج خط دفاعی شده‌ایم و اطمینان دارم که هیچ تیمی نمی‌تواند با این شرایط به راحتی کنار بیاید، حتی یک تیم. معمولا ما ویرجیل، جو گومز و ماتیپ را داشتیم، اما نه تنها آن‌ها بلکه دیگر هندرسون و فابینیو را در اختیار نداریم. حالا ما از نت فیلیپس استفاده می کنیم که فصل پیش به صورت قرضی در تیم دیگری بازی می کرد. اوزان کاباک را به خدمت گرفتیم که مدافع جوانی است و بن دیویس را از تیم چمپیونشیپی خریداری کردیم که البته نیاز به زمان بیشتری دارد. پس می توانید متوجه شوید که کار بسیار سختی در این فصل داریم و با این حال تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در ادامه بازی‌ها خواهیم کرد."

4416